23 Aralık 2010 Perşembe

Ne yapmanız gerektiğini bilmiyorum. İster okuyun, ister dürüp..

Suçlular suçluları vurur, suçlular masum insanları vurur, masum insanlar masum insanları vurduğunda...

17 yıl okudum, 3 yıldır sürekli yazıyorum. Henüz hiç bi şeye çözüm bulamadım. Yazdıklarım ya da yaptıklarım hiçbişeye çözüm olmadı, bildiklerim bencilliğimi aç vahşi bi hayvanı besler gibi besledi. İnançlar, ideolojiler, liderler, devletler, kültürler, kitleler, dünya ve zaman.. Bütün bunlar neden var? Herşeyi sorguladım, dalga geçtim, küfrettim.. Neden? Yazarken katlediyoruz, okurken katlediyoruz, hiçbişey yapmazken katlediyoruz..Yaptıklarımızdan haz alıyoruz, tıpkı katlettiğimizi iddia ederken ve bunun çirkin bişey olduğunu göstermeye çalışırken, aynı zamanda katledecek kudrete sahip olmanın hazzını yaşadığımız gibi..iki yüzlü ve adice yapıyor, yaşıyor, küfrediyor ve şuursuzca haz alıyoruz.

Sistemler, mükemmel yaşam formları, mutluluğun sırrı, ölümden sonrası, mükemmel insan, dünya dışında başka bi yaşam ya da özgürlük, her neyse...Çözüm aramaktan vazgeçip ne zaman birbirimizin yüzüne bakacağız? Ne zaman göz göze gelip susacağız?

Sıfatlarımızı örten o sahte vicdan maskesini indirip çıplak sorumlulukla neye ne şekilde inanıyorsak sadece ona, kendini yere atan oyuncu gibi değil! taşağına top gelmiş futbolcu gibi kıvrana kıvrana, yaptıklarımızın hesabını ödemeye hazır olduğumuzda, buna inandığımızda..belki, belki de yokluk! aklınız alıyorsa?

3 yorum:

  1. Hayatımda duyduğum en uzun küfürdü.. ne sıkılmışın sen ya :))

    Mutezil

    YanıtlaSil
  2. İçinde bulundugumuz nehre yön veremiors su anda genc adam.. ama nerde oldugunu biliosun,nereye aktıgını biliosun.. fırsat gelecektir..

    YanıtlaSil